Naszą witrynę przegląda teraz 49 gości 
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj18
mod_vvisit_counterWczoraj350
mod_vvisit_counterTen tydzień18
mod_vvisit_counterPoprzedni tydzień2883
mod_vvisit_counterTen miesiąc7191
mod_vvisit_counterPoprzedni miesiąc11276
mod_vvisit_counterWszystkie1844075
Home Forum Regulamin
Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie

Regulamin

§ 1. Założenia ogólne.


1. Serwis wToszku.pl służy do prowadzenia dyskusji, wymiany własnych poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy na danych działach tematycznych.

2. Korzystanie z forum, jest całkowicie bezpłatne. Jedynym warunkiem uczestniczenia w dyskusjach prowadzonych w serwisie wToszku.pl jest rejestracja użytkownika z podaniem nick'a (pseudonimu) i adresu e-mail (istotne jest podanie prawdziwego adresu, na który zaraz po rejestracji wysłany zostanie link aktywacyjny.

§ 2. Forum.


1. Treść wysyłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego też przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości właściwy dział. W przypadku problemów z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc moderatora/administratora.

2. Korzystający z Serwisu użytkownicy powinni pamiętać o przestrzeganiu ogólnie przyjętych zasad etycznych oraz kultury dobrego wychowania.

3. Tworząc temat należy pamiętać aby nadać mu odpowiedni tytuł.

4. W wypowiedziach na Forum należy szczególnie unikać:

- wysyłania wiadomości, które zawierają wyrażenia, treści bądź jakiekolwiek inne materiały, uznane powszechnie za obraźliwe, wulgarne, itp.;

- kasowania wpisów (na czerwono) dokonanych przez Administratorów. Osobą uprawnioną do zmiany lub edycji takiego wpisu jest wyłącznie inny Admin;

- wyrażania się publicznie w sposób wulgarny wobec innych użytkowników;

- ukazywania korespondencji prywatnej bez zgody jej autora;

- przesadnego formatowania tekstu. Kolorowanie, zwiększanie lub zmniejszanie czcionki dozwolone jest tylko w szczególnych przypadkach.


- powielania jednego tematu na kilku działach tematycznych

5. Przy pisaniu na forum należy pamiętać o tym, że:

- udzielając się w rozpoczętej dyskusji, należy trzymać się z góry narzuconego tematu

- starać się jasno przedstawiać swój problem, tak żeby inni byli w stanie zrozumieć o co Ci chodzi.

- przestrzegać zasady: zanim zapytasz - poszukaj, używając funkcji "Szukaj" (możliwe, że już wcześniej ktoś zadał pytanie, na które poszukujesz odpowiedzi).

- każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"); Należy przykładać dużą wagę do poprawności gramatycznej i ortograficznej postu. W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, zawsze można ja edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).

- obowiązkiem piszącego post jest śledzenie losów swojego postu,


6. Sygnaturki (podpisy):

- nie mogą zawierać tekstów niecenzuralnych i mogących obrazić daną osobą bądź grupę osób;

- nie powinny zawierać w żadnej postaci linków do stron, blogów itp.;

- nie wolno umieszczać w nich reklam stron WWW (od tego jest miejsce w profilu gdzie możesz podać adres swojej strony).

- może zajmować maksymalnie 3 wiersze.

§ 3 Postanowienia końcowe.


1. Aktywni użytkownicy Forum mogą liczyć na przyznawanie im specjalnych rang, widocznych w Profilu użytkownika Forum.

2. Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na forum można zgłaszać administratorowi.

3. Serwis NIE odpowiada za treści opublikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów (choć nie jest to obligatoryjne).

4. Autorzy postów godzą się, że treść ich wpisów może zostać w części lub w całości użyta na stronie głównej w celach informacyjnych.


Pozdrawiam

Administrator

Czytaj więcej...
Time to create page: 0.149 seconds
FAZA KSIĘŻYCA